مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آبان 1394 ساعت 14:062015-10-27پزشكي

مدیرکل بهزیستی کرمان: جامعه نیاز به زیرساخت های بهداشت روانی دارد


مدیرکل بهزیستی استان کرمان با تاکید بر توجه به مسئله بهداشت روانی جامعه گفت: زیرساخت های بهداشت روانی را باید در جامعه ایجاد کنیم.

- " از کرمان، عباس صادق زاده پیش از ظهر امروز در همایش یک روزه سلامت روان دانش آموزی اظهار داشت: مسائل روانی به ویژه بهداشت روانی یکی از موضوعات مهم جامعه امروز است و به همه کشورهای دنیا مربوط می شود.

وی افزود: دغدغه بزرگ کشورهای دنیا، بهداشت روانی و تامین بهداشت روانی جامعه است و کشور ما شاید بنا به دلایلی بیشتر نیاز به توجه در این زمینه داشته باشد.

صادق زاده بیان کرد: به دلیل اینکه ما در گذشته کمتر به مسئله بهداشت روانی توجه کرده ایم، زیرساخت هایی که بتواند بهداشت روانی را در جامعه نهادینه و به فرهنگ تبدیل کند را نداریم.

وی عنوان کرد: ما باید بیشتر به بهداشت روانی بیشتر توجه کنیم، زیرا مسائل جامعه سبب می شود مسائل روحی و روانی مردم تشدید شود.

صادق زاده تصریح کرد: بعضی از مسائل در جامعه ما می تواند نهادینه شود و از بعضی مسائل پیشگیری کند، شاید در بین اقوامی که در دنیا زندگی می کنند قوم ایرانی حساسیت های دارد که بعضی از این حساسیت ها بجا و پسندیده است، اما همین حساسیت، روش، رفتا ر و فرهنگی که دارد گاهی سبب دغدغه های روانی می شود و تولید دغدغه روانی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل بهزیستی کرمان: جامعه نیاز به زیرساخت های بهداشت روانی دارد

مدیرکل بهزیستی کرمان: جامعه نیاز به زیرساخت های بهداشت روانی دارد