مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آبان 1394 ساعت 13:462015-10-27فرهنگي

کارگردان «رستاخیز» زیر بار نشان ندادن چهره حضرت عباس(ع) نمی رود


وزیر ارشاد در جمع خبرنگاران درباره اکران فیلم رستاخیز گفت: به دلیل رعایت نظرات فقهی برخی از مراجع تقلید به تهیه کننده و کارگردان اعلام کردیم که چهره حضرت ابوالفضل العباس(ع) را مشخصا نباید ارائه کنند ، - اما کارگردان تاکنون زیر بار این موضوع نرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم"، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسم رونمایی از طرح حمایت از ترجمه های زبان فارسی به زبان دیگر در جمع خبرنگاران درباره نتیجه هیئت رسیدگی به فیلم رستاخیز گفت: فیلم رستاخیز از نظر ما هیچ مشکلی ندارد، مگر اینکه ما به خاطر رعایت نظرات فقهی برخی از مراجع تقلید به تهیه کننده و کارگردان اعلام کردیم که چهره حضرت ابوالفضل العباس(ع) را مشخصا نباید ارائه کنند.

می توانند یک هاله نور بیاندازند و البته لزومی هم ندارد که چهره حذف شود.

وی ادامه داد: تا به حال کارگردان زیر بار این موضوع نرفته و هیچ منطقی هم برای این کار ندارد، البته ما هم مصر هستیم که این کار انجام شود و هر وقت که این موضوع را بپذیرند فیلم اکران می شود.

از نظر ما این فیلم از نظر محتوایی ایراد ندارد.

وزیر ارشاد درباره اپرای عاشورا گفت: این یک اپرای بسیار زیبا و کار نویی است که در زمینه تاریخ عاشورا انجام شده است و سرگذشت شهادت یاران و اصحاب امام حسین(ع) را از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگردان «رستاخیز» زیر بار نشان ندادن چهره حضرت عباس(ع) نمی رود

کارگردان «رستاخیز» زیر بار نشان ندادن چهره حضرت عباس(ع) نمی رود