مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مهر 1394 ساعت 19:012015-10-20اجتماعي

آموزش های پیشگیری از آسیب های اجتماعی برای دانش آموزان پارس آبادی ارائه می شود


تعدادی از روانپزشکان و روانشناسان با حضور در مدارس نسبت به آگاهسازی دانش آموزان در مورد آسیب های اجتماعی موجود اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مهدی احمدی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد اظهار داشت: شهرستان پارس آباد با توجه به عملکرد خوب و مناسب در اجرای پروژه مهر رتبه نخست استانی را دارد و از فعالان این پروژه توسط مسئولان کشوری تجلیل می شود.

وی با تشریح اهمیت و تاثیرگذاری شورای آموزش و پرورش در بررسی مسائل و مشکلات آموزشی و پرورشی و بهداشتی مدارس گفت: جلسات شورا یکی از جلسات مهم شهرستان بوده و با توجه به حساسیت این جلسه مصوبات آن بایستی به موقع و به طور کامل اجرایی و عملیاتی شود.

احمدی بیان کرد: تجهیز کتابخانه های مدارس و کمک های داوطلبانه اولیای دانش آموزان و سوق دادن آنها به هنرستان های فنی و حرفه ای و پرداخت سهم آموزش و پرورش توسط شهرداری ها از ضروریات بوده که باید مورد توجه مسئولان در شهرستان قرار بگیرد.

فرماندار شهرستان پارس آباد تصریح کرد: با تصویب شورای آموزش و پرورش از این پس سرانه مدارس توسط مدیریت آموزش و پرورش پرداخت خواهد شد که امیدواریم با این امر بتوانیم بیش از گذشته عملکرد شایسته و مناسب داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های پیشگیری از آسیب های اجتماعی برای دانش آموزان پارس آبادی ارائه می شود

آموزش های پیشگیری از آسیب های اجتماعی برای دانش آموزان پارس آبادی ارائه می شود