مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مهر 1394 ساعت 18:002015-10-20پزشكي

وزیر بهداشت: بیمه مهمترین مشکل حوزه سلامت است


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: معتقدم موضوع بیمه مهمترین مشکل حوزه سلامت است و باید یک روزی حل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، دکتر حسن هاشمی پس از بازدید از بیمارستان روانپزشکی ایران در جمع خبرنگاران درباره قانون تجمع بیمه ها افزود: حل شدن موضوع بیمه ها در حوزه سلامت با گفتگو میسر نیست.

وی با بیان اینکه هر تغییری نیاز به اراده قوی و در عین حال پرداخت هزینه دارد گفت: اگر می خواهیم تحول و تغییر ایجاد کنیم باید هزینه اش را هم پرداخت کنیم.

هاشمی افزود: همیشه در اینطور تصمیمات یک عده خوشایندشان است و یک عده برایشان نارضایتی ایجاد می شود، آنچه مهم است منافع مردم، منافع ملی و الهام گرفتن از تجربه و دانش بشری است که بالاخره ما کمتر به آن توجه می کنیم.

وزیر بهداشت درباره افزایش چشمگیر واردات داروهای مربوط به بیماران روانی گفت: آمار دقیقی ندارم و آقای دیناروند رییس سازمان غذا و دارو می تواند در این زمینه به طور دقیق پاسخ دهد.

هاشمی افزود: بخشی از داروهایی که مورد نیاز هست و تولید داخل هم نیست، فشار زیادی به خانواده ها می آورد زیرا حمایت بیمه ای هم ندارد.

وی گفت: از طرفی بیماران اعصاب و روان هم بیمارانی هستند که 40، 50 و 60 سال دائم باید دارو استفاده کنند، آنطور نیست که برای یک مقطع کوتاه مدت مانند سرماخوردگی یا بیماری گو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: بیمه مهمترین مشکل حوزه سلامت است

وزیر بهداشت: بیمه مهمترین مشکل حوزه سلامت است