مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مهر 1394 ساعت 15:562015-10-20پزشكي

ارائه مشاوره های سلامت روان برای هشت میلیون ایرانی آغاز شد


وزیر بهداشت با اشاره به ساخت بیمارستان های روانپزشکی در کشور از آغاز ارائه مشاوره های سلامت روان برای هشت میلیون ایرانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسلامت خبرگزاری تسنیم"، سیدحسن هاشمی در حاشیه بازدید از مرکز آموزشی درمانی روانپزشکی ایران با اشاره به کمبود تخت ویژه بیماران اعصاب و روان و با بیان اینکه متأسفانه به بیماران اعصاب و روان کم توجهی شده است، اظهار کرد: با وجود 40هزار بیمار اعصاب و روان در کشور متأسفانه تنها امکان بستری کمتر از 10هزار نفر از این تعداد را داریم و این در حالی است که 50 درصد این بیماران از بیماری خود مطلع نیستند و یا اصلاً برای درمان مراجعه نمی کنند.

هاشمی با اعلام اینکه باید بیمارستان های جدید روانپزشکی برای رفع کمبودها در کشور ساخته شود، عنوان کرد: اگرچه این امر در کوتاه مدت میسر نیست اما دولت درخصوص توجه ویژه به حوزه روانپزشکی و سوختگی اهتمام ویژه ای دارد و از هیچ نوع حمایتی دریغ نخواهد کرد.

وزیر بهداشت با تأکید بر "چندین برابر تعداد تخت فعلی نیازمند ایجاد تخت جدید برای بیماران اعصاب و روان هستیم" گفت: برای رفع کمبودها همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

هاشمی همچنین با قدردانی از موفقیت های علمی و کسب رتبه های برتر گروه روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران و اساتید این بیمارستان از آغاز اجرای ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه مشاوره های سلامت روان برای هشت میلیون ایرانی آغاز شد

ارائه مشاوره های سلامت روان برای هشت میلیون ایرانی آغاز شد