مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مهر 1394 ساعت 18:312015-10-19اجتماعي

نخستین سوگواره عاشورایی دانش آموزی در اردبیل برگزار می شود


رییس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: نخستین سوگواره استانی فیلم، عکس و داستان نویسی عاشورایی دانش آموزی در اردبیل برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، عظیم دشتی عصر امروز در جلسه مشترک با مدیران انجمن های فیلم, عکس وادبیات داستانی سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل اظهار داشت: نخستین سوگواره استانی فیلم، عکس و داستان نویسی عاشورایی دانش آموزی با همکاری معاونت فرهنگی و پرورشی سازمان آموزش و پرورش استان اردبیل برگزار می شود.

وی افزود: این سوگواره با اهداف تبیین مکتب حسینی با زبان مصور و مکتوب و به تصویر کشیدن تمامی ابعاد قیام حضرت سیدالشهدا(ع) و تأثیر آن در جامعه اسلامی مان در قالب رشته های ساخت فیلم کوتاه، عکاسی و داستان نویسی برای ظهور جلوه های جدید از عاشورا و ارج نهادن به ارزش های الهی و انسان ساز نهضت عظیم حماسه حسینی برگزار می شود.

دشتی گفت: در قالب این سوگواره سعی می شود تا فرهنگ عاشورایی و حسینی را در جامعه ترویج و ارزش های متعالی آن تبیین و تشریح شود تا همه بدانند که جامعه بشری امروز نیاز اساسی و مبرم به این فرهنگ و غنای بی نظیر دارد.

رییس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل تصریح کرد: سوگواره استانی ویژه دانش آموزان با محورهای موضوعی محرم و عزاداری، عاشورا و نماز، عاشورا و سبک زندگی اسلامی ایرانی، فرهنگ عاشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین سوگواره عاشورایی دانش آموزی در اردبیل برگزار می شود

نخستین سوگواره عاشورایی دانش آموزی در اردبیل برگزار می شود