مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مهر 1394 ساعت 10:012015-10-19اجتماعي

همزمان با هفته بهداشت روان دانش آموزان زنجانی آروزهای خود را نقاشی می کنند


رییس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: همزمان با هفته بهداشت روان دانش آموزان زنجانی آمال خود را بر دیوار آرزوها نقاشی می کنند.

- حمید بهبودی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: هفته سلامت در سال جاری از 24 مهر ماه آغاز و تا سی ام مهر ماه با شعار حفظ کرامت انسانی در سلامت روان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه جمعه به عنوان نخستین روز هفته بهداشت روان با عنوان اخلاق در سلامت نامگذاری شده است، خاطر نشان کرد: انگ زدایی در مدرسه عنوان روز شنبه 25 مهر ماه است.

رییس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه یکشنبه سومین روز هفته سلامت عنوان نقش ارتباط در سلامت روان گرفته است، تصریح کرد: عنوان چهارمین روز هفته بهداشت روان قانون و سلامت روان است.

بهبودی با اشاره به اینکه دانش آموز محوری و سلامت روان عنوان روز سه شنبه 28 مهر ماه است، اضافه کرد: حقوق شهروندی و سلامت روان عنوان روز ششم هفته بهداشت روان است.

وی اضافه کرد: روز پنج شنبه 30 مهر ماه سال جاری نیز به عنوان روز مدیریت و سلامت روان انتخاب شده است.

رییس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به امضای تفاهم نامه توسط آموزش و پرورش استان زنجان با دانشگاه عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با هفته بهداشت روان دانش آموزان زنجانی آروزهای خود را نقاشی می کنند

همزمان با هفته بهداشت روان دانش آموزان زنجانی آروزهای خود را نقاشی می کنند