مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مهر 1394 ساعت 06:212015-10-18سياسي

چه کسی بود صدا زد سیمان؟


سیمان را نه این و آن؛ که توافق هسته ای وارد ادبیات سیاسی کشور کرد! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، حسین قدیانی در سرمقاله وطن امروز نوشت: سیمان را نه این و آن؛ که توافق هسته ای وارد ادبیات سیاسی کشور کرد.

براساس این توافق قرار است در قلب رآکتور اراک، سیمان ریخته شود.

چه بسیار نخبه ایرانی که از خواب و خوراک خود زدند، شب بیداری کشیدند و از قضا در اوج تحریم، برای صنعت هسته ای کشور، قلبی نوپا و سرزنده دست و پا کردند لیکن جناب صالحی و دیگر شرکای مافوق، تن به توافقی دادند که براساس آن باید قلب رآکتور اراک با سیمان پر شود.

آنی خود را بگذارید جای آن نخبه وطن که عرق ریخت و خون داد تا قلب رآکتور اراک، سند مستندی باشد دال بر خودکفایی و خوداتکایی جوان ایرانی؛ حال باید علاوه بر شهید، شاهد شهادت قلب رآکتور اراک باشد، آن هم به دست توافق امثال ظریف و صالحی، و آن هم با سیمان! آنی خود را بگذارید جای آن متخصص صنعت هسته ای که مشخصا محل کارش رآکتور اراک بود! آنی خود را بگذارید جای زن و بچه یا مادر و پدر این متخصص! به راستی چه کسی خوشش می آید که ببیند با سیمان، محصول دسترنج قیمتی اش را پر کرده اند؟ شگفتا! سیمان فی الواقع قرار است درون قلب رآکتور اراک ریخته شود، یعنی در عالم واقعیت قرار است روی احساس و عواطف خانواده شهدای هسته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسی بود صدا زد سیمان؟

چه کسی بود صدا زد سیمان؟