مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مهر 1394 ساعت 10:312015-10-17فرهنگي

مسئول کانون بسیج هنرمندان شیروان خبر داد برگزاری جشنواره عاشورایی در شیروان


مسئول کانون بسیج هنرمندان شیروان از برگزاری جشنواره عاشورایی در بخش هایی نظیر عکس، خبر، فیلم، نمایش، شعر و داستان و هنرهای تجسمی در این شهرستان خبر داد.

- محمد بکرانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شیروان اظهار کرد: در کانون بسیج هنرمندان 232 نفر برادر و 316 نفر خواهر در قاب 9 انجمن موسیقی، خوشنویسی،  داستان، فیلم، شعر، تعزیه، هنرهای تجسمی، نمایش و عکس فعالیت دارند.

وی برگزاری کلاس های آموزشی فیلم نامه نویسی، هم اندیشی گفتمان هنر اسلامی، شناسایی، جذب و سازماندهی اعضا را از برنامه های کانون بسیج هنرمندان شیروان اعلام کرد.

بکرانی از برگزاری جشنواره عاشورایی و محرم در تمام رشته ها هم خبر داد و یادآور شد: این جشنواره در بخش های عکس، خبر، فیلم، نمایش، هنرهای تجسمی، شعر و داستان، خوشنویسی و مستندسازی برگزار می شود.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شیروان بیان داشت: با همکاری اعضای این انجمن در شیروان مصمم هستیم تا فعالیت های مختلف کانون در حوزه های عکس ،فیلم، نمایش، هنرهای تجسمی، شعر و داستان، خوشنویسی و مستندسازی توسعه یابد.

انتهای پیام /63002/ت10   دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول کانون بسیج هنرمندان شیروان خبر داد برگزاری جشنواره عاشورایی در شیروان

مسئول کانون بسیج هنرمندان شیروان خبر داد برگزاری جشنواره عاشورایی در شیروان