مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مهر 1394 ساعت 16:012015-10-16سياسي

غرب به دنبال نفوذ و تغییر در سیاست انقلاب ایران است


ائمه جمعه شهرستانهای استان یزد با اشاره به اهمیت احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، بر تلاش غرب در نفوذ به ایران و تغییر در سیاست انقلاب تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، آیت الله علیرضا اعرافی در نماز جمعه این هفته میبد با بیان اینکه همه دنیا در برابر یک آزمون قرار گرفته، اظهار داشت: آنچه که این روزها باید فوق العاده به آن توجه داشته باشیم و آن را شوخی نگیریم، مجموعه ای از ادبیاتی است که رهبر معظم انقلاب تولید کردند.

خطیب جمعه میبد نفوذ بیگانگان را شاه بیت منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در این ادبیات خواند و افزود: مسئولان نباید به سادگی از کنار این مساله عبور کنند و جامعه و ملت ما هم نباید آن را دست کم گیرند.

وی تصریح کرد: غربی ها با تجربه های چندین قرنی که دارند و با تجربه هایی که در طول این سال ها اندوخته اند، درصددند دژ استوار انقلاب اسلامی را واژگون کنند.

امام جمعه میبد با تاکید بر اینکه نباید نفوذ بیگانگان به نظام و انقلاب را جناحی تفسیر کنند، گفت: روشنفکران، دانشگاهیان و حوزویان نباید سخنی که رهبری در جایگاه نگهبانی از ملت و انقلاب می فرمایند را در قالب های تنگ خود بریزند چرا که این بیانات ابعاد مهم تاریخی دارند و اگر امروز گوش نکنیم فردا ضربه می خوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب به دنبال نفوذ و تغییر در سیاست انقلاب ایران است

غرب به دنبال نفوذ و تغییر در سیاست انقلاب ایران است