مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مهر 1394 ساعت 07:212015-10-14سياسي

نماینده مردم تهران در مجلس: آمریکا با سرپیچی توافقات از ایران مشت محکمی می خورد


نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به رای مثبت نمایندگان مجلس به برجام، گفت: آمریکا با سرپیچی از توافقات از ایران مشت محکمی می خورد.

- " در شهرستان آمل، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی شب سه شنبه در آیین استقبال از ماه محرم در جمع اعضای هیئت محبین آل طاها این شهرستان در مجتمع فرهنگی و مذهبی آل طاها بیان کرد: انسان پا به دنیا گذاشته تا به کمال برسد و چاره ای جز آن ندارد.

وی با اشاره به نقش بارز خودسازی در انسان ها، افزود: آنهایی که در دنیا دست به خودسازی زدند در برزخ و قیامت کارشان آسان و راه شان هموار است.

آقاتهرانی با تاکید بر اینکه افرادی که در دنیا خودسازی ندارند در آینده به درسر گرفتار می شوند، تصریح کرد: اگر افرادی در برزخ برخی کمالات را با سرعت پشت سر گذاشتند در دنیا به فکر خودشان بودند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام شهر در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه انسان در هر موقعیت و شرایطی می تواند به کمال برسد و در این مسیر باید دست از بهانه جویی بردارد، گفت: زن پیامبرانی همانند حضرت لوط و نوح چون نخواستند به کمالات برسند دچار دردسر شدند ولی در مقابل زن فرعون با خواستن کسب کمالات از بزرگان شد.

این مسئول با اشاره به آمدن 124 هزار پیامبر و 12 امام برای هدایت انسان ها به کمالات و کارهای نیک، خاطرنشان کرد: تخت سلطنت و قدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم تهران در مجلس: آمریکا با سرپیچی توافقات از ایران مشت محکمی می خورد

نماینده مردم تهران در مجلس: آمریکا با سرپیچی توافقات از ایران مشت محکمی می خورد