مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مهر 1394 ساعت 03:012015-10-13اجتماعي

تحصیل دانش آموزان الیگودرزی زیر سقف های لرزان


تخریبی بودن مدارس شهرستان الیگودرز وضعیت نگران کننده ای دارد چراکه 57 درصد مدارس این شهرستان فرسوده است و نیاز مبرمی به نوسازی و بازسازی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین روزها بیش از 20 هزار دانش آموز در شهرستان الیگودرز مشغول تحصیل هستند و هر روز برای کسب علم و دانش روانه خانه دوم خود می شوند؛ خانه ای که باید کاملاً مهیای این آینده سازان باشد و خانواده ها بدون هیچ دغدغه ای فرزندانشان را برای کسب علم به مدرسه بفرستند.

اما این روزها فرسوده بودن مدارس شهرستان الیگودرز وضعیت نگران کننده ای دارد چراکه بیش از 50 درصد مدارس این شهرستان تخریبی است و بیم آن می رود که با لغزشی کوچک حوادث ناگواری برای این دانش آموزان به وقوع بپیوندد.

با توجه به صعب العبور بودن برخی از نقاط شهرستان الیگودرز، بسترهای زیادی برای باسواد شدن دانش آموزان این مناطق دورافتاده فراهم شده اما باز برای گرمی دستان کوچکی که هنوز در سرمای خانه دوم می لرزد باید قدمی برداشت؛ خانه ای که یا از جنس چادر است و یا آجرهای چهار دیوار سبب شده تا نام مدرسه به خود بگیرد.

وجود 140 مدرسه تخریبی در الیگودرز محمدرضا محمدی رییس آموزش وپرورش شهرستان الیگودرز در گفت وگو با تسنیم، اظهار داشت: 140 مدرسه در شهرستان الیگودرز تخریبی محسوب می شوند که نیاز به نوسازی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل دانش آموزان الیگودرزی زیر سقف های لرزان

تحصیل دانش آموزان الیگودرزی زیر سقف های لرزان