مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مهر 1394 ساعت 02:462015-10-13سياسي

اجرای 26 نقاشی دیواری در شهر همدان


سازمان زیباسازی برای ایجاد نشاط و شادابی در سطح شهر همدان، با برگزاری مسابقه نقاشی، طرح های نویی را بر روی دیوارهای بی روح همدان ایجاد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، امروز جمعی از خبرنگاران و عکاسان همدان از طرح های سازمان زیباسازی از جمله نقاشی بر دیوارهای شهر همدان است که استفاده چندانی از آنها در گذشته نمی شد.

اجرای این طرح سبب شده تا دیوارهای بی روح و بلااستفاده شهر همدان به طرح های مختلف با سبک های گوناگون منقش شود که ضمن زیباسازی شهر همدان، سبب افزایش نشاط و شادابی در جامعه می شود.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان در جریان این بازدید اظهار داشت: اجرای این طرح ها شادابی شهرها را به دنبال داشته و طرح های ارائه شده به آموزش های فرهنگ شهروندی نیز کمک می کند.

کامران گردان با اشاره به اینکه در گذشته دیوارنویسی برای تبلیغات مختلف در شهر همدان زیاد بوده که خوشبختانه کاهش یافته است، عنوان کرد: نقاشی روی دیوارها سبب شده تا این دیوارنویسی های نامناسب از بین رفته و شهر جلوه زیباتری به خود بگیرد.

وی با بیان اینکه دیوارنویسی بر روی این نقاشی ها توسط اشخاص مختلف تخلف بوده و پیگیرد قانونی دارد، گفت: در صورتی که روی نقاشی های انجام شده، تبلیغی صورت گیرد، برای فرد متخلف پرونده تشکیل شده و به مراجع قضایی معرفی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 26 نقاشی دیواری در شهر همدان

اجرای 26 نقاشی دیواری در شهر همدان