مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مهر 1394 ساعت 02:152015-10-13بين الملل

آنروا از افزایش خشونت ها در سرزمین های فلسطینی ابراز نگرانی کرد


سخنگوی سازمان ملل متحد روز سه شنبه به خبرنگاران گفت آژانس امداد و اشتغال آوارگان فلسطینی وابسته به سازمان ملل متحد (آنروا) اعلام کرده است از افزایش خشونت ها و جان باختن افراد غیر نظامی در سرزمین های اشغالی فلسطینی، از جمله شرق بیت المقدس، و همچنین در اسراییل به شدت نگران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری شین هوا از سازمان ملل متحد، استفان دوژاریک در کنفرانسی خبری به نقل از این آژانس سازمان ملل متحد اعلام کرد : فقط اقدام سیاسی قوی می تواند از تشدید بیشتر اوضاعی که بر غیر نظامیان اسراییلی و فلسطینی اثر می گذارد، جلوگیری کند .

این سخنگو گفت : آنروا بر درخواست دبیر کل سازمان ملل متحد از همه طرف ها برای احترام گذاشتن به حقوق کودکان و محافظت از آن، به ویژه حق آنها برای زیستن، تاکید می کند .

وی افزود : این آژانس حداکثر خویشتنداری را برای اطمینان خاطر یافتن از محافظت از غیر نظامیان، مطابق با حقوق بین الملل، خواستار شد .

در پی حمله هواپیماهای جنگی اسراییل به یک موضع جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس، در روز دوشنبه در واکنش به شلیک راکت به جنوب اسراییل، تنش ها در کرانه باختری رود اردن و نوار غزه افزایش یافت.

گزارش ها حاکی است یک جوان فلسطینی شامگاه یکشنبه در درگیری ها به ضرب گلوله جان باخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنروا از افزایش خشونت ها در سرزمین های فلسطینی ابراز نگرانی کرد

آنروا از افزایش خشونت ها در سرزمین های فلسطینی ابراز نگرانی کرد