مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مهر 1394 ساعت 00:362015-10-13سياسي

تشییع و تدفین پیکر خادم الشهدایی که جانباخته حادثه منا شد


مراسم وداع، تشییع و تدفین پیکر خادم شهدا، «مهدی خادم دزفولی» که به همراه جانباز 70 درصد قطع نخاع از قم عازم سفر حج و سرزمین وحی شده بود و در حال احرام و حرکت برای رمی جمرات در حادثه منا قربانی بی کفایتی آل سعود شد، - مراسم وداع، تشییع و تدفین پیکر خادم شهدا، مهدی خادم دزفولی که به همراه جانباز 70 درصد قطع نخاع از قم عازم سفر حج و سرزمین وحی شده بود و در حال احرام و حرکت برای رمی جمرات در حادثه منا قربانی بی کفایتی آل سعود شد، امروز برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، مراسم وداع با پیکر مهدی خادم دزفولی که به همراه جانباز 70 درصد قطع نخاع از قم عازم سفر حج و سرزمین وحی شده بود و در حال احرام و حرکت برای رمی جمرات در حادثه منا قربانی بی کفایتی آل سعود شد،صبح امروز چهارشنبه، 22 مهر ماه 94 در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم برگزار و سپس مراسم تشییع از بنیاد به سمت دفتر مقام معظم رهبری انجام می شود.

مراسم تشییع با شکوه پیکر مطهر این خادم شهدا به همراه یکی دیگر از قربانیان حادثه منا، ساعت 9 صبح از مقابل مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) تشییع می شود.

پیکرهای مطهر پس از طواف بر گرد ضریح مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و خادمان به شهدا تا گلزار شهدای علی بن جعف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع و تدفین پیکر خادم الشهدایی که جانباخته حادثه منا شد

تشییع و تدفین پیکر خادم الشهدایی که جانباخته حادثه منا شد