مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مهر 1394 ساعت 00:212015-10-13اقتصادي

توزیع گسترده مرغ منجمد 5500 تومانی در ماه محرم


رییس انجمن مرغ گوشتی با بیان اینکه مشکلی برای تامین مرغ مصرفی درماه محرم وجود ندارد گفت: در این ایام، مرغ منجمد بدون محدودیت به نرخ هرکیلوگرم 5500 تومان توزیع می شود و قیمت روز مرغ تازه نیز کمتر از 6 هزار تومان است.

- محمد یوسفی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم" با اعلام این خبر اظهار کرد: وضعیت تولید مرغ بسیار مناسب بوده و علاوه بر اینکه برای تامین نیاز ماه محرم هیچ گونه کمبودی وجود ندارد، بلکه وضعیت تولید مازاد است.

وی با بیان اینکه قیمت مرغ زنده 4 هزار تومان است، افزود: هرکیلوگرم گوشت مرغ به صورت عمده 5 هزار و 700 تومان و در خرده فروشی ها 5 هزار 900 تا 6 هزار تومان به فروش می رسد.

یوسفی تاکید کرد: با توجه به افزایش تقاصا در ماه محرم، شرکت پشتیباتی امور دام برای تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت احتمالی این محصول اقدام به توزیع مرغ منجمد به قیمت هر کیلو گرم 5500 تومان می کند.

رییس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی یادآور شد: با توجه به ذخایر مطمئن شرکت پشتیبانی امور دام و تولید مناسب این محصول در کشور، مشکلی برای تامین مرغ مصرفی در این ایام وجود ندارد و هییت های عزاداری به هرمیزانی که نیاز دارند می توانند مرغ منجمد خریداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع گسترده مرغ منجمد 5500 تومانی در ماه محرم

توزیع گسترده مرغ منجمد 5500 تومانی در ماه محرم