مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مهر 1394 ساعت 00:062015-10-13اجتماعي

فرمانده انتظامی اندیمشک خبر داد اجرای طرح کنترلی ترافیکی در دهه محرم در اندیمشک


فرمانده انتظامی اندیمشک از اجرای طرح کنترلی ترافیکی در دهه محرم در سطح این شهرستان خبر داد.

- اکبر کروندی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد: به منظور روان سازی ترافیک و سهولت تردد شهروندان در سطح معابر، طرح ترافیکی و کنترلی در دهه محرم توسط پلیس راهور در این شهرستان اجرا می شود.

وی افزود: با هماهنگی های انجام شده پلیس در این ایام از ظرفیت همیاران پلیس،پلیس افتخاری و همچنین نیروی مقاومت بسیج جهت برقراری نظم و امنیت استفاده خواهد کرد.

فرمانده انتظامی اندیمشک اضافه کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش داریم که نظم و امینت را برای برگزاری هر چه بهتر عزاداری و سوگواری شهروندان و هییت های عزاداری فراهم کنیم.

کروندی انجام نظارت تصویری در ایام محرم را یکی از نیازهای جدی این شهر برشمرد و تصریح کرد: امیدواریم که با هماهنگی و همکاری فرمانداری و شهرداری این موضوع و امر مهم به مرحله اجرا درآید.

وی یادآور شد: تامین نظم و امنیت ایام محرم یکی از وظایف مهم نیروی انتظامی بوده و پلیس با تمام توان خود و همکاری و همراهی مردم این موضوع را در دستور کار خود قرار داده است.

وی در پایان بیان کرد: قانونگرایی ،عقلانیت و تدبیر از جمله اموری است که در صورت سرلوحه قرار دادن آنها از سوی آحاد افراد جامعه تاثیر زیادی در حل مشکلات مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی اندیمشک خبر داد اجرای طرح کنترلی ترافیکی در دهه محرم در اندیمشک

فرمانده انتظامی اندیمشک خبر داد اجرای طرح کنترلی ترافیکی در دهه محرم در اندیمشک