مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 21:062015-10-13اقتصادي

شهردار گرگان: 99 درصد ساخت و ساز در روستای زیارت کنترل شد


شهردار گرگان با اشاره به اقدامات کنترلی شهرداری در حریم روستای زیارت گفت: 99 درصد ساخت و ساز در روستای زیارت کنترل شده است.

- " از گرگان، حسین صادقلو امشب در پنجمین جلسه شورای پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز که در شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: سخت‎گیری قاطعانه در جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز صورت گرفته است و به متخلفان امتیاز آب، برق و گاز داده نمی‎شود.

وی تصریح کرد: باید تکلیف نهایی آن منطقه مشخص شود آنهایی که باید بر اساس ضوابط تخریب شود یا باقی بماند باید مشخص و اقدامات لازم محقق شود.

  تمام ساخت و سازها در منطقه زیارت رصد می‎شود شهردار گرگان اظهار کرد: طرح حریم شهر گرگان که زیارت قسمتی از آن است در هشتم بهمن سال 1392 به همراه طرح جامع شهر گرگان به شهرداری ابلاغ شد که در اولین فرصت شهرداری ناحیه هفت را در آنجا مستقر کردیم.

صادقلو هدف از اجرای طرح مذکور را کنترل و پیشگیری از ساخت و ساز بی‎رویه و غیرمجاز در منطقه زیارت ذکر کرد و گفت: در اردیبهشت سال 1393 قرارداد طرح تفضیلی و واگذاری حریم زیارت را با مشاور در طرح جامع منعقد کردیم.

وی با اشاره به اینکه زیارت دارای سه زون است، خاطرنشان کرد: تمام ساخت و سازها در منطقه زیارت رصد می‎شود اتفاقاتی که افتاد و تعداد ساختمان‎هایی که قبل و بعد در روستای زیارت ساخته شد توسط مشاور ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار گرگان: 99 درصد ساخت و ساز در روستای زیارت کنترل شد

شهردار گرگان: 99 درصد ساخت و ساز در روستای زیارت کنترل شد