مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 20:462015-10-13فرهنگي

پس از گذشت 10 سال سارای به سالن های نمایش مشگین شهر جان دوباره داد


پس از 10 سال رکود و رخوت در سالن های نمایش مشگین شهر و برگزار نشدن تئاتر، با نمایش سارای جان تازه ای به سالن های نمایش مشگین شهر بخشیده شد.

- " از اردبیل، گروه نمایشی سارای که به دو زبان آذری و فارسی نمایش خود را اجرا می کنند، بعد از کسب موفقیت در جشنواره تئاتر استان اردبیل، تصمیم گرفتند تا در سالن نمایش شهر خودشان این برنامه را اجرا کنند تا مخاطبان بیشماری جذب این برنامه نمایشی شود.

این گروه نمایشی موفق که در مدت سه ماه تمرینات در یک اکیپ 42 نفره موفق شدند جوایز متعددی را از جشنواره تئاتر استانی به دست آورند، تلاششان بر این است تا با جذب علاقمندان به هنر نمایش در مشگین شهر بتوانند رضایت هموطنان را در این منطقه فراهم کنند.

نمایش سارای بازخوانی مجدد داستان معروف سارای به زبان آذری و با محتوا و غنای سوزناکی است که در این تراژدی حاکمان منطقه ای دوران شاهنشاهی سعی می کنند زمینه ظلم به جامعه عشایری را به تصویر بکشد.

انتهای پیام/62004/ن10 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از گذشت 10 سال سارای به سالن های نمایش مشگین شهر جان دوباره داد

پس از گذشت 10 سال سارای به سالن های نمایش مشگین شهر جان دوباره داد