مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 19:512015-10-13اقتصادي

معاون استاندار البرز: البرز پایلوت سرمایه گذاری در ایران است


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری البرز گفت: مسیر سرمایه گذاری در ایران اسلامی و به ویژه استان البرز هموار است.

- " از کرج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز،  عبادالله کامکار افزود: البرز را می توان پایلوت سرمایه گذاری انتخاب کرد چرا که پتانسیل های قابل توجهی در حوزه صنعت دارد.

وی ادامه داد: در البرز شاهد مناطق آزادی هستیم که در زمینه های مختلف IT می توان در آن سرمایه گذاری کرد و با توجه به مراکز پژوهشگاهی بسیار در این استان در بحث سرمایه گذاری های تک نیز از آمادگی لازم برخوردار است .

کامکار خاطرنشان کرد: بسیاری از تولیدات البرز برند بین المللی است و امیدواریم با این نشست راه ایجاد سرمایه گذاری در استان البرز بازتر شود.

وی با اعلام اینکه مسئولان استان البرز از هر نوع سرمایه گذاری حمایت می کنند گفت: براین اساس پنجره واحدی در سازمان خدمات سرمایه گذاری البرز گشوده شده تا سرمایه گذاران آسوده خاطر فعالیت کنند و از آنان حمایت می شود .

انتهای پیام/2302 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار البرز: البرز پایلوت سرمایه گذاری در ایران است

معاون استاندار البرز: البرز پایلوت سرمایه گذاری در ایران است