مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 19:502015-10-13بين الملل

تصویری/پوتین: حملات روسیه در سوریه، بر خلاف حملات آمریکا، قانونی است


10:15.

00ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه تاکید کرد حملات روسیه به تروریستها در سوریه، بر خلاف حملات ائتلاف به رهبری آمریکا، طبق قوانین بین المللی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه تلویزیونی ای پی تی ان، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه تاکید کرد این کشور نقش رهبری را در سوریه بازی نمی کند بلکه خواستار سهیم بودن در مبارزه با تروریسم است.

پوتین در سخنانی در اجلاس اقتصادی شرق روسیه درباره فرصت های متنوع اقتصادی در روسیه و خاور دور در شهر ولادی وستک روسیه با عنوان روسیه پیام می دهد با اشاره به مشارکت روسیه در جنگ با تروریسم در سوریه تاکید کرد در سوریه فقط یک رهبری امکان پذیر است و آن مردم سوریه اند و ما تلاش می کنیم به سهم خودمان با تروریسم مبارزه کنیم، تروریسمی که آمریکا، روسیه، کشورهای اروپایی و کل جهان را تهدید می کند.

همه عملیاتهای روسیه در سوریه با نظارت کامل سازمان ملل و طبق قوانین بین المللی است و این ویژگی، حملات هوایی روسیه را از حملات ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا متمایز می کند، حملاتی که بدون موافقت شورای امنیت و بدون مواقت مقامات سوری در خاک این کشور صورت می گیرد.

ما در پی این هستیم تا تلاشهای بین المللی در مقابله با تروریسم یکی شود تا نتایج این تلاشها آشکار شود و روسیه به همین منظور برای سهیم بودن در مقابله با تروریسم بین ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویری/پوتین: حملات روسیه در سوریه، بر خلاف حملات آمریکا، قانونی است

تصویری/پوتین: حملات روسیه در سوریه، بر خلاف حملات آمریکا، قانونی است