مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 19:452015-10-13ورزشي

تحولات اخیر والیبال بانوان از زبان میرسپاسی


انتخاب کادر فنی تیم های ملی بانوان، اعزام های سال آینده والیبال زنان و سطح بندی داوران این بخش والیبال از جمله محورهای کاری نایب رییس بانوان در آینده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، زهره میرسپاسی درباره برنامه های خود برای والیبال بانوان گفت: نخستین دوره تربیت آنالیزوری ویژه بانوان به مدت سه روز با همکاری کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون برگزار شد که در این دوره 21 نفر که حداقل مدرک مربیگری درجه دو داخلی داشتند، شرکت کردند.

در سال جاری تلاش زیادی برای رشد و توسعه والیبال بانوان در همه ابعاد انجام شده است و این دوره به صورت تئوری و عملی برگزار و در آن روش های کد زنی آنالیز به شرکت کنندگان آموزش داده شد.

والیبال بانوان باید در تمام زمینه ها مستقل باشد و برای رسیدن به این هدف نیاز به تربیت نیروهای تخصصی والیبال داریم که برگزاری نخستین دوره تربیت آنالیزور ویژه بانوان نیز در این راستا بوده است.

با بررسی های انجام شده، افت بدنی بازیکنان زن والیبال پس از ست نخست در مسابقات بیش از اندازه معمول است و به همین دلیل دوره بدنسازی ویژه بانوان نیز برگزار کردیم تا مربیان زن بدنسازی تیم های بانوان را بر عهده گیرند و این مشکل را حل کنیم.

او درباره رویدادهای پیش روی تیم های ملی و کارهای انجام شده در این زمینه گفت: در سال 95 مسابقات والیبال قهرمانی جوانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحولات اخیر والیبال بانوان از زبان میرسپاسی

تحولات اخیر والیبال بانوان از زبان میرسپاسی