مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 17:252015-10-13اجتماعي

فعالیت 72 هزار هنرجو در محیط های کاری کشور


مدیر کل دفتر آموزش های کار و دانش وزارت آموزش و پرورش گفت: هم اکنو 72 هزار هنرجوی هنرستان های کار و دانش کشور در محیط های دولتی و غیردولتی فعالیت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، سید مصطفی آذرکیش امروز در همایش آموزش های رسمی مهارتی در مشهد افزود: هنرجویان هنرستان های کار و دانش کشور از امسال مهارت های شغلی را در محیط های واقعی کار و در خارج از مراکز تحصیلی فرا می گیرند.

او با بیان ایکه فعالیت هنرجویان در محیط کار با عنوان طرح برون سپاری انجام می شود، ادامه داد: کمک به اشتغال و کار آفرینی برای نسل جوان و توسعه فرهنگ کار و کارآفرینی از مهمترین اهداف این طرح است.

آذرکیش افزود: نظام مند سازی و یکپارچه سازی آموزش های مهارتی خارج از آموزش و پرورش و افزایش کیفیت این آموزش ها برای هنرجویان از دیگر برنامه های طرح برون سپاری است.

او با اشاره به افزایش 40 درصدی اعتبارات عمرانی حوزه کار و دانش گفت: نزدیک به 25 میلیارد تومان از اعتبارات پارسال برای منابع عمرانی و فرهنگی هنرستان ها در نظر گرفته شده بود که 100 درصد آن تخصیص یافت که امسال این رقم به بیش از 50 میلیارد تومان افزایش یافته است.

مدیر کل دفتر کارو دانش وزارت آموزش و پرورش گفت: هم اکنون 700 هزار هنرجو در 307 رشته مهارتی شاخه کار و دانش و فنی و حرفه ای در 7 هزار و 700 هنرستان کشور مشغول به ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 72 هزار هنرجو در محیط های کاری کشور

فعالیت 72 هزار هنرجو در محیط های کاری کشور