مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 17:012015-10-13سياسي

افسران جنگ نرم پیچیدگی های عملیات دشمن را بدانند


امام جمعه بیرجند با بیان اینکه افسران جنگ نرم امروز باید پیچیدگی های عملیات دشمن را بدانند، گفت: امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یکی از فریضه های مشخص شده است و باید در جامعه برای کاهش منکرات تفکری بیندیشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: یکی از مهم ترین مولفه های قیام امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با بیان اینکه ماه محرم فرصت خوبی برای درک معارف حقیقی عاشورا و حسینی شدن است، افزود: یکی از مهم ترین مولفه های امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر است.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سخنان روز گذشته خود فرمودند: "دشمن امروز با جنگ مهندسی شده اقدام می کند"، گفـت: ما با دشمنانی مواجه هستیم که کارهای خود را بر اساس یک مهندسی دقیق انجام می دهند.

رضایی بیرجندی با بیان اینکه افسران جنگ نرم امروز باید پیچیدگی های عملیات دشمن را بدانند، افزود: عده ای در جامعه ارزش ها را قبول نداشته و ندارند اما باید توجه داشته باشند که در جامعه ما پذیرش قانون اختیاری نیست بلکه همه باید به آن پایبند باشند.

وی اظهار داشت: استفاده از یافته های جامعه شناسی و روان شناسی در فرآیند امر به معروف و نهی از منکر باید به آن توجه داشت که در این راستا جامعه شن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افسران جنگ نرم پیچیدگی های عملیات دشمن را بدانند

افسران جنگ نرم پیچیدگی های عملیات دشمن را بدانند