مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 16:452015-10-13سياسي

اعطای نشان طلایی به دانشگاه مجازی المصطفی


دانشگاه مجازی المصطفی(ص) به عنوان دانشگاه مجازی دینی، در جهان به شمار می آید که در فضایی مسالمت آمیز و با رویکرد تقریبی، معارف اسلامی را به زبان مخاطبین خود تولید نموده و در اختیار علاقمندان قرار می دهد.

- گسترش فعالیت های این دانشگاه در سالیان اخیر بسیار مشهود و تحسین برانگیز بوده است تا جایی که این امر مورد توجه جامعه جهانی قرار گرفته است.

دانشگاه مجازی المصطفی(ص) موفق شده است در آستانه برگزاری بیست و نهمین کنگره انجمن جهانی کیفیت و پس از بررسی کارشناسان و متخصصان بین المللی، به نشان طلایی کیفیت در عمکرد خود دست پیدا کند.

این نشان بر پایه شاخص های (QC 100) در مدیریت کیفیت و به دلیل "رعایت استاندارهای کیفی در تولید رسانه ای و مزایای فناوری" به این دانشگاه تعلق گرفته است.

انجمن بین المللی کیفیت BID هر سال کنگره ای را با حضور متخصصان کیفیت برگزار می نماید و موسسات، سازمانها و شرکتهای متعددی را از 116 کشورهای مورد ارزیابی قرار می دهند.

این ارزیابی ناظر به رعایت کیفیت در بخش های مختلف بوده و بر اساس معیارهای تعریف شده مورد تأیید نهادهای بین المللی، موسساتی انتخاب و به منظور الگو برداری به دیگر سازمان ها معرفی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای نشان طلایی به دانشگاه مجازی المصطفی

اعطای نشان طلایی به دانشگاه مجازی المصطفی