مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 16:362015-10-13حوادث

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد آزادی دو گروگان در کمتر از 8 ساعت


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در عملیات منسجم بامداد امروز پلیس، دو فردی که شب گذشته در محور نیکشهر ـ ایرانشهر ربوده شده بودند، آزاد و دو گروگانگیر مسلح نیز دستگیر شدند.

- " از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، سردار حسین رحیمی اظهار کرد: شب گذشته و با توجه به اطلاع ماموران انتظامی شهرستان نیک شهر از وقوع یک فقره آدم ربایی این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این آدم ربایی 2 نفر از سرنشینان یک دستگاه لیفان در محور ایرانشهر ـ نیک شهر توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو 405 با پلاک مسروقه به گروگان گرفته شدند.

این مسئول ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله تیم های ویژه ای از کارآگاهان شهرستان نیک شهر، ایرانشهر، چابهار، دلگان پرونده را در دست گرفته و بررسی موضوع را در سطح گسترده آغاز کردند.

وی افزود: از لحظه وقوع این آدم ربایی تیم های عملیاتی ویژه در بخش های گسترده فعالیت های خود را آغاز کرده و پس از تلاش بی وقفه و با اشراف اطلاعاتی توانستند به سرنخ هایی دست یافته و محل نگهداری گروگان ها را شناسایی کنند.

رحیمی گفت: بامداد امروز بعد از شناسایی محل نگهداری گروگان ها در یکی از روستاهای شهرستان دلگان بلافاصله منطقه تحت کنترل پلیس در آمد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد آزادی دو گروگان در کمتر از 8 ساعت

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد آزادی دو گروگان در کمتر از 8 ساعت