مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 15:162015-10-13سياسي

23 مهرماه جاری انتخابات نظام مهندسی ساختمان گیلان برگزار می شود


رییس هیئت نظارت بر هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان گیلان از برگزاری دوباره این انتخابات در 23 مهرماه جاری خبر داد.

- " از رشت، شعبانعلی خاوری ظهر امروز در نشست هیئت نظارت بر انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان با اشاره به لغو این انتخابات اظهار کرد: هفته گذشته به دلیل بروز مشکلات فرآیند انتخابات متوقف شد که از این لحاظ عذرخواهی می کنیم.

وی با بیان اینکه برگزاری دوباره هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان گیلان 23 مهر ماه جاری برگزار می شود، افزود: با توجه به اختلال اینترنتی در انتخابات هفته گذشته که منجر به لغو آن شد، انتخابات هفته جاری در همان مکان و زمان به صورت دستی برگزار می شود.

رییس هیئت نظارت بر هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان گیلان ادامه داد: امیدواریم با انتخابات آگاهانه مهندسان شاهد یک هیئت مدیره با خرد جمعی و هماهنگ در راستای توسعه و اعتلای حرفه مهندسی باشیم.

وی از اعضای نظام مهندسی  ساختمان گیلان خواست تا بار دیگر در انتخابات حضوری فعال داشته باشند و در بهبود و ارتقای صنعت ساختمان سازی سهیم شوند.

خاوری با اشاره به اینکه پس از اتمام رأی گیری نتیجه ابتدایی انتخابات اعلام می شود،  گفت: تا زمان اعطای حکم برای اعضای جدید هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان از سوی وزیر راه و شهرسازی، هیئت مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 مهرماه جاری انتخابات نظام مهندسی ساختمان گیلان برگزار می شود

23 مهرماه جاری انتخابات نظام مهندسی ساختمان گیلان برگزار می شود