مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 15:062015-10-13اقتصادي

جشنواره گره زرین در کشور برگزار می شود


رییس مرکز ملی فرش ایران در شهرکرد گفت: جشنواره گره زرین در راستای شناسایی و تجلیل از فعالان حوزه فرش تا پایان امسال در کشور برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حمید کارگر ظهر امروز در کارگروه فرش دستباف استان اظهار داشت: جشنواره گره زرین به زودی برای شناسایی و تجلیل از فعالان فرش دستباف و تغییر نگرش به قالیبافی و قالیبافان ابتدا در سطح استانی برگزار و سپس برگزیدگان استانی در سطح ملی تجلیل می شوند.

وی با بیان اینکه مرکز ملی فرش به دنبال ارتقاء منزلت اجتماعی قالیبافان است، افزود: برون دادهای رسانه ای در زمینه بافت فرش مناسب نیست، برای شکستن و از بین بردن این اتفاق فعالیت ها و اقدامات مطلوبی در این زمینه انجام شده است.

رییس مرکز ملی فرش ایران بیان کرد: رایزنی با تجار، شرکت های فعال تبلیغاتی و فعالان حوزه فرش در بازارهای سنتی فروش فرش کشور در اروپا مانند آلمان و بازارهای جدید مانند چین از دیگر برنامه های مرکز ملی فرش کشور برای ایجاد تحول در تبلیغات، فروش و صادرات فرش کشور است.

کارگر تصریح کرد: یک هیئت بازرگانی، پژوهشی و رسانه ای از آمریکا به زودی در راستتی پیوند مجدد با فرش ایران و بازدید از کارگاه های رنگرزی و بافت فرش به کشور سفر می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره گره زرین در کشور برگزار می شود

جشنواره گره زرین در کشور برگزار می شود