مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 14:362015-10-13حوادث

سگ های زنده یاب هلال احمر در بیرجند یک کودک را نجات دادند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: سگ های تجسس هلال احمر خراسان جنوبی امروز در حادثه انفجار منزل مسکونی در بیرجند، نوزاد یک ساله را زنده در زیر آوار پیدا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، جواد خامسان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صبح امروز پس از اعلام حادثه انفجار گاز منزل مسکونی در منطقه مهرشهر بیرجند از سوی آتش نشانی این شهر به مرکز فرماندهی عملیات هلال احمر استان، 4 تیم تخصصی امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: نجاتگران هلال احمر استان ابتدا ضمن ارزیابی محل حادثه، به آماده سازی محیط به منظور جست و جوی سگ های تجسس برای یافتن مصدومان احتمالی در زیر آوار پرداختند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه آواربرداری در شرایط ابتدایی حادثه تقریبا غیر ممکن بود، استفاده از سگ های تجسس به منظور جست و جو و نجات حادثه دیدگان را امری ضروری دانست و گفت: متاسفانه ازدحام جمعیت مردمی در محل حادثه مانع از فعالیت بدون دغدغه نیروهای امدادی می شد که با حضور به موقع و موثر نیروی انتظامی پس از گذشت چند دقیقه، شرایط آرام فراهم شد.

خامسان با بیان اینکه واحد آنست این مجموعه از سال 90 مشغول فعالیت و آماده سازی سگ های زنده یاب به منظور استفاده در اینگونه حوادث است، بیان کرد: در این حادثه جکی و مایلو، دو قلاده سگ زنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سگ های زنده یاب هلال احمر در بیرجند یک کودک را نجات دادند

سگ های زنده یاب هلال احمر در بیرجند یک کودک را نجات دادند