مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 12:512015-10-13فناوري

تکذیب شایعه ازدواج بنیامین و بهاره افشاری + عکس


بنیامین بهادری از یک سو و از سوی دیگر بهاره افشاری شایعه ازدواجشان با یکدیگر را به شدت تکذیب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، از روز گذشته و با نزدیک شدن به آخرین برنامه خندوانه در شبکه های اجتماعی و برخی سایت های خبری شایعه شد که بنیامین بهادری با بهاره افشاری ازدواج کرده و قرار است با همسر جدیدش در آخرین قسمت این برنامه شرکت کند.

بنیامین بهادری، خواننده کشورمان از کاربران و سایت های خبری که این خبر را منتشر کردند به شدت انتقاد و با انتشار متنی در صفحه شخصی اینستاگرامش به شدت این خبر را تکذیب کرد.

بهاره افشاری، بازیگر کشورمان نیز با انتشار تصویر صفحه دوم شناسنامه اش ضمن ابراز تاسف از انتشار چنین شایعاتی نوشت: خسته ام بیشتر از اینکه عصبانی باشم .

شاید نباید همیشه سکوت کرد شاید باید ویران کرد تا هرگز جرات نزدیک شدن به تو رو نداشته باشند تا شاید انقدر محدود زندگی نکنم تا شاید اجازه بدهند خانواده ام ساعات.

تلخی رو تجربه نکنند شاید دوستانم باورشان را از دست ندهند شاید روزهای زیادی با استرس و حال و اخبار پرتغالی از خواب بیدار نشوم شاید و یا ای کاش جور دیگری بودم.

برای اولین و آخرین بار حرف میزنم تمام اتفاقات این یک ماه عجیب و تمامی این ده سال را تکذیب میکنم تا شاید خودم آرام شوم از ازدواج های شش ماه یک بارم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب شایعه ازدواج بنیامین و بهاره افشاری + عکس

تکذیب شایعه ازدواج بنیامین و بهاره افشاری + عکس