مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 12:162015-10-13سياسي

ولایتی: تلاش سازمان ملل می تواند چتری بی طرفانه بر سر کشورها باشد


رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع و معاون دبیر کل سازمان ملل در حاشیه دیدار صبح امروز خود در جمع خبرنگاران حاضر و در خصوص جزییات مورد بحث توضیح دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، یان الیاسون، معاون دبیر کل سازمان ملل متحد در حاشیه دیدار با علی اکبر ولایتی، رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت در جمع خبرنگاران ضمن مثبت و سازنده ارزیابی کردن این دیدار اظهار داشت: با همتای 35 ساله خود دیدار سازنده ای داشتم و در خصوص راهکارها و شرایط منطقه برای ایجاد صلح در کشورهای مختلف گفت وگوهایی انجام شد.

وی با بیان اینکه در گفت وگوهای صورت گرفته بر راه حل های سیاسی برای حل بحران یمن و سوریه تمرکز داشتیم گفت: از ارتباط و رویارویی و اهمیت مبارزه با تروریست به صورت موثر گفتگوهایی صورت پذیرفت.

معاون دبیر کل سازمان ملل متحد با بیان اینکه نه تنها در مورد سوریه بلکه در مورد عراق و کشورهایی که با این موضوع درگیرند صحبت هایی صورت گرفت تصریح کرد: در ارتباط با امنیت پایداری که تحت تاثیر تروریست ها و افراطی گری قرار گرفته و همچنین در ارتباط با راه حل های پایدار برای این بحران گفت وگوهایی صورت پذیرفت.

امیدواریم توافق ایران و 1+5 راهی برای گفت وگوهای سازنده بعدی باشد الیاسون ادامه داد: در دیدار با دکتر ولایتی پیامی را که بیانگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتی: تلاش سازمان ملل می تواند چتری بی طرفانه بر سر کشورها باشد

ولایتی: تلاش سازمان ملل می تواند چتری بی طرفانه بر سر کشورها باشد