مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 12:162015-10-13اجتماعي

مسئولان عراقی زمینه ورود امدادگران ایرانی را در آستانه اربعین حسینی فراهم کنند


از مسئولان عراقی می خواهیم که شرایط تردد نیروهای امدادی ایران را از دو مرز شلمچه و چذابه خوزستان به مراکز شهر در خاک عراق را فراهم سازد.

- ناصر حویزاوی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز"، اظهار داشت: سال گذشته بیش از 1میلیون و پانصدهزار نفر از هم وطنان و هم استانی های خوزستانی جهت شرکت در اربعین حسینی از طریق دو مرز جزابه و شلمچه وارد کشور عراق شدند.

وی افزود: امسال نیز پیش بینی می شود بیش از یک میلیون زائر از طریق این دو مرز به کشور عراق به منظور شرکت در مراسم اربعین حسینی رهسپار شوند.

مدیرکل حج وزیارت خوزستان گفت: روز گذشته به همراه مسئولان استانی این دو مرز را مورد بررسی کامل قرار دادیم و جاده های هر شهرستان خوزستان را جهت به ورود کشور عراق مشخص کردیم.

وی عنوان کرد: با توجه به حجم بالای زائران ایرانی ز مسئولان عراقی می خواهیم که شرایط تردد نیروهای امدادی ایران را از دو مرز شلمچه و چذابه خوزستان به مراکز شهر در خاک عراق را فراهم سازد.

حویزاوی اظهار داشت: ممانعت از گذر اتوبوس ها در سال گذشته را مسبب بسیاری از مشکلات تردد زائران می دانیم و باید تمهیداتی اتخاذ شود تا مجوزهای لازم از مراجع رسمی به اتوبوس های ایرانی جهت انتقال زائران اربعین حسینی داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان عراقی زمینه ورود امدادگران ایرانی را در آستانه اربعین حسینی فراهم کنند

مسئولان عراقی زمینه ورود امدادگران ایرانی را در آستانه اربعین حسینی فراهم کنند