مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 12:012015-10-13اجتماعي

اجرای طرح یک وعده غذای گرم در روستامهد گرمسار آغاز شد


اجرای طرح یک وعده غذای گرم با حضور مسئولان در روستامهد گرمسار آغاز شد.

- " از گرمسار، پیش از ظهر امروز با حضور محمد نسیمی رییس اداره بهزیستی شهرستان گرمسار، طرح یک وعده غذای گرم در روستامهد گرمسار آغاز شد.

نسیمی در مراسم افتتاح طرح یک وعده غذای گرم در روستامهدها تأکید کرد: بهزیستی شهرستان گرمسار به تغذیه کودکان سه تا 6 سال توجه دارد.

وی ضمن تبریک به مناسبت هفته کودک خاطرنشان کرد: توجه به کودکان و مراقبت از رشد و سلامت آنان نه تنها زندگی سالم در دوران کودکی را تضمین کرده، بلکه شرایط برخورداری از زندگی سالم در دوران بزرگسالی را نیز فراهم می کند.

رییس اداره بهزیستی شهرستان گرمسار به ابعاد گوناگون فقر اشاره کرد و افزود: از میان همه ابعاد فقر که ممکن است بر زندگی افراد سایه افکند، فقر غذایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ چراکه بیش از 90 درصد مغز کودک تا 6 سالگی شکل می گیرد و شرط لازم جهت دستیابی به توانمندی های ذهنی و جسمی کودکان، تغذیه آنان است.

وی هدف از اجرای این طرح را آموزش تغذیه به کودکان در روستامهدها به ویژه در زمینه آشنایی با گروه های غذایی و میان وعده های غذایی مناسب، تأمین بخشی از نیازهای تغذیه ای کودکان از طریق ارائه یک وعده غذایی گرم در روستامهدها، و ارتقای آگاهی خانواده ها و مدیران و مربیان روستامهدها در زمینه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح یک وعده غذای گرم در روستامهد گرمسار آغاز شد

اجرای طرح یک وعده غذای گرم در روستامهد گرمسار آغاز شد