مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 12:012015-10-13اقتصادي

استاندار قم: مسکن مهر قم در بین 3 استان برتر کشور قرار دارد


استاندار قم برطرف شدن مشکلات شهرک پردیسان را یکی از اولویت های استانداری قم دانست و گفت: با توجه به اقدامات انجام شده، مسکن مهر قم در میان سه استان برتر کشور قرار دارد.

- " از قم، سیدمهدی صادقی ظهر امروز در حاشیه آیین افتتاحیه 3 هزار و 577 واحد مسکن مهر و بلوار شهروند استان قم در جمع خبرنگاران، با تاکید بر اینکه برای تکمیل واحدهای مسکن مهر تاکنون اقدامات مناسبی در استان قم انجام شده است، اظهار کرد: امیدواریم به همت مضاعف مسئولان مربوطه روند تکمیل این پروژه ها استمرار داشته باشد.

وی با اشاره به بخشی از نیازهای زیرساختی مسکن مهر گفت: مدارس، بیمارستان ها، فروشگاه ها، بانک ها و دیگر امکانات باید در شهرک پردیسان ایجاد شود و مسئولان استانی در این راستا مشارکت مناسبی دارند.

استاندار قم برطرف کردن مشکلات شهرک پردیسان را یکی از اولویت های استانداری قم دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اقدامات انجام شده، مسکن مهر قم در میان سه استان برتر کشور قرار دارد.

وی با بیان اینکه پروژه مسکن مهر از سال 86 تاکنون با فراز و نشیب های مختلفی همراه بوده است، یادآور شد: تاکنون بسیاری از خانواده های قمی واحدهای خود را تحویل گرفته و از بسترهای فراهم شده رضایت مناسبی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قم: مسکن مهر قم در بین 3 استان برتر کشور قرار دارد

استاندار قم: مسکن مهر قم در بین 3 استان برتر کشور قرار دارد