مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 10:312015-10-13سياسي

سردار آسودی: مسلمانان اداره حرمین شریفین را از دست آل سعود خارج کنند


مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تلخ بودن فاجعه کشته شدن حجاج در منا، این فاجعه را سبب تلخ شدن عید مسلمانان عالم دانست و گفت: - باید برای پیگیری ابعاد مختلف این فاجعه، کمیته حقیقت یاب تشکیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، سردار محمدعلی آسودی در دومین یادواره 18 شهید روستای علیان بخش امیرآباد از توابع شهرستان دامغان در حسینیه اعظم این روستا اظهار داشت: آل سعود کفایت لازم را برای اداره مناسک حج و حرمین شریفین ندارد.

وی بابیان اینکه فاجعه منا برای همیشه در یاد ملت های مسلمان عالم، به ویژه ملت بزرگ ایران باقی خواهد ماند و تلخی آن از یادها نخواهد رفت به بازماندگان این فاجعه که حجاج آنان در فاجعه منا کشته شده اند تسلیت گفت.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بی تدبیری آل سعود را علت اصلی این فاجعه بزرگ دانست و با اشاره به لزوم روشن شدن همه ابعاد وقوع آن، تشکیل کمیته حقیقت یاب را برای کشف علت های این فاجعه دردآور خواستار شد و افزود: این کمیته باید تا حصول نتیجه از سوی مسلمانان جهان رصد شود.

آسودی با اشاره به نقش کشورهای اسلامی در قبال این فاجعه، وظیفه کشورهای اسلامی در قبال آن را سنگین توصیف و تأکید کرد: کشورهای اسلامی باید قبال فاجعه منا و خارج شدن مدیریت حج و حرمین شریفین از کف آل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار آسودی: مسلمانان اداره حرمین شریفین را از دست آل سعود خارج کنند

سردار آسودی: مسلمانان اداره حرمین شریفین را از دست آل سعود خارج کنند