مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 10:312015-10-13اقتصادي

استاندار قزوین: جشنواره عسل قزوین برگزار شود


با توجه به ظرفیت استان در تولید عسل پیشنهاد می شود که برای معرفی عسل قزوین تعاونی زنبورداران نسبت به برگزاری جشنواره عسل در استان اقدام کند.

- " از قزوین، مرتضی روزبه در جلسه بررسی مسائل بخش کشاورزی که این هفته به بحث وضعیت زنبورداری در استان قزوین اختصاص داشت و در سالن باغستان جهاد کشاورزی این استان برگزار شد، اظهار کرد: سعی بر این است که بخش های مختلف حوزه کشاورزی تقویت شود.

وی افزود: در این راستا نسبت به برگزاری جلسات هفتگی بررسی مسائل بخش کشاورزی اقدام شده که دبیرخانه فعالی در اداره کل جهاد کشاورزی استان قزوین دارد تا هیچ موضوعی از حوزه کشاورزی مغفول واقع نشود.

استاندار قزوین اضافه کرد: به منظور تقویت بخش های مختلف حوزه کشاورزی نیاز است که تشکل های مختلف این حوزه تقویت شوند و به جایگاهی برسیم که دستگاه های اجرایی نقش نظارتی و سیاست گذاری را ایفا کنند که برای تحقق این مهم نیز گام نخست تقویت تشکل های بخش کشاورزی است.

روزبه با بیان اینکه قدرت زیادی در تشکل های مردمی وجود دارد، ادامه داد: اگر زنبورداران به دنبال این هستند که ضریب نفوذ و قدرت خود را افزایش دهند شرط نخست آن است که تعاونی زنبورداران را تقویت کنند و انسجام داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قزوین: جشنواره عسل قزوین برگزار شود

استاندار قزوین: جشنواره عسل قزوین برگزار شود