مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 10:262015-10-13دانش

برگزاری اردوی توجیهی- تفریحی دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد سنندج


با آغاز سال تحصیلی جدید اردوی توجیهی-تفریحی دانشجویان خواهر و برادر دانشگاه آزاد سنندج در اردوگاه امام علی (ع) این شهرستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد قربان کیانی، رییس دانشگاه آزاد سنندج در مراسم برگزاری اردوی توجیهی- تفریهی دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد سنندج سیاست های مدیریتی دانشگاه در جهت تبدیل کردن دانشگاه آزاد به دانشگاه نسل سوم دانش بنیان و کارآفرین با کیفیت بخشی به خدمات آموزشی و پژوهشی را تشیح کرد.

وی افزود: ضرورت های تاریخی و اقتضاهای ایجاب شده در سطح کشور و جامعه باعث ایجاد تحول و ایفای نقش سازنده دانشگاه در مسیر توسعه و تعالی میهن اسلامی شده است.

رییس دانشگاه آزاد سنندج با اشاره به اراده مدیریتی این دانشگاه برای سرمایه گذاری اقتصادی در حوزه طرح های دانش بنیان و ایده های علمی برای تبدیل شدن آن ها به پدیده های صنعتی و تولیدی دارای محصول و تجاری سازی آن ها، دانشجویان را به مشارکت و همکاری در این خصوص دعوت کرد.

کیانی از دانشجویان خواست که به موازات حرکت سازنده دانشگاه به سمت افزایش آگاهی های فنی و احاطه دانشجویان بر مهارت های لازم برای کارآفرینی در امتداد رشته های آموزشی و تخصصی که کسب می کنند، آینده نویدبخشی برای دانشگاه و دانش آموختگان خروجی آن پیش بینی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوی توجیهی- تفریحی دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد سنندج

برگزاری اردوی توجیهی- تفریحی دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد سنندج