مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 10:212015-10-13فرهنگي

در گفت وگو با فارس فناییان: سریال شهید تهرانی مقدم سینمایی می شود


قرار بود سرپرست نویسندگان سریال کابوس نتانیاهو با موضوع شهید تهرانی مقدم باشم و حتی یک فاز از آن را به نگارش درآوردم، اما هنوز پاسخی مبنی بر ساخت این اثر از سمت تلویزیون نشنیده ایم.

- تاجبخش فناییان در گفت وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون " درباره آخرین وضعیت سریال شهید تهرانی مقدم گفت: قرار بود که سرپرست نویسندگان این سریال باشم و حتی یک فاز از آن را به نگارش درآوردم،اما هنوز پاسخی مبنی بر ساخت این اثر از سمت تلویزیون نشنیدیم.

وی ادامه داد: هنوز این پروژه الف ویژه تلویزیون مسکوت مانده است آن هم در شرایطی که ما برای نگارش حدود یکسال و نیم تحقیق کردیم.

ظاهرا مشکل دو تا است یا اینکه بودجه کافی برای ساخت این سریال ها نیست و یا اینکه بهتر است منِ نوعی کار نکنم.

این کارگردان ادامه افزود: یادم هست تعدادی سریال الف ویژه مصوب شده بود و قرار بود تولید شود، اما هنوز به مرحله خاصی نرسیده است، هرچند می توانست پیگیری شود.

فناییان درباره ساخت اثری سینمایی نیز گفت: این احتمال می رود که یا سریال شهید تهرانی مقدم و یا غول را در سینما کارگردانی کنم اما احتمال سینمایی شدن شهید تهرانی مقدم بیشتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در حالی جریان ساخت سریال کابوس نتانیاهو متوقف شده که در تیرماه سال گذشته مراسمی برای رونمایی از این اثر به کارگردانی پرویز شی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در گفت وگو با فارس فناییان: سریال شهید تهرانی مقدم سینمایی می شود

در گفت وگو با فارس فناییان: سریال شهید تهرانی مقدم سینمایی می شود