مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 10:212015-10-13سياسي

آنچه در توان داریم را باید برای خاتمه دادن به جنگ یمن و سوریه ارائه دهیم


رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با معاون دبیر کل سازمان ملل اظهار داشت: به اعتقاد ما جنگ یمن و سوریه باید به سرعت خاتمه یابد و آنچه در توان داریم را باید برای رسیدن به این هدف ارائه دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو علی اکبر ولایتی رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار صبح امروز خود با یان الیاسون معاون دبیر کل سازمان ملل ضمن خوش آمدگویی به وی اظهار داشت: روابط جمهوری اسلامی با سازمان ملل صمیمانه و موفقیت آمیز بوده است.

وی با اشاره به بحران های منطقه افزود: متاسفانه تلاش ها در سوریه، یمن، عراق و برخی کشورهای دیگر منطقه موجب ناامنی منطقه شده است.

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تروریست ها از بیش از 80 کشور جهان در منطقه حضور دارند ادامه داد: تعداد زیادی از آن ها به عنوان گروه های افراطی با دولت های قانونی منطقه در حال جنگند این امر به خصوص در سوریه و عراق با از بین بردن فرهنگ و بناهای تاریخی باعث ایجاد صدمات جبران ناپذیری شده است.

ولایتی با اشاره به آنچه در افغانستان رخ داد ادامه داد: در یمن نیز سعودی ها با بمباران مناطق غیرنظامی و بناهای تاریخی زیرساخت های کشور را از بین بردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه در توان داریم را باید برای خاتمه دادن به جنگ یمن و سوریه ارائه دهیم

آنچه در توان داریم را باید برای خاتمه دادن به جنگ یمن و سوریه ارائه دهیم