مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 10:212015-10-13سياسي

گسترش سایه شوم افراطی گری در منطقه


رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار با قائم مقام دبیرکل سازمان ملل متحد گفت: مردم منطقه پیرامون ما شرایط دشواری را تحمل می کنند و سایه شوم تروریسم و افراطی گری گسترش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عصر دیروز یان الیاسون قائم مقام دبیرکل سازمان ملل متحد با علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار، ابتدا قائم مقام دبیرکل سازمان ملل با ابراز خرسندی از تصویب کلیات برجام در مجلس شورای اسلامی، بازتاب آن را در سطح سازمان ملل مثبت ارزیابی کرد.

وی در ادامه از وقوع حادثه در مکه و منا و از دست رفتن جان تعدادی از حجاج ایرانی، ابراز تاسف نمود و این واقعه تلخ را به رهبران و مردم ایران تسلیت گفت.

قائم مقام دبیرکل سازمان ملل در ادامه با اشاره به مسائل منطقه ای افزود: منطقه پیرامون ایران وضعیت دشوار و طاقت فرسایی را تجربه می کند که طی آن صلح و ثبات و امنیت کشورهای مختلف را از خود متاثر ساخته است.

وی افزود: با مشارکت کشورهای با نفوذ از جمله جمهوری اسلامی ایران باید راهبرد جدیدی را برای بازگشت آرامش و استقرار ثبات در منطقه تعریف کرد و در این زمینه به کمک و همکاری ایران نیاز مبرم داریم.

قائم مقام دبیرکل سازمان ملل در ادامه تصریح کرد: تروریسم به مصیبت بزرگی در منطقه بویژه در سوریه و عراق تبدیل شده و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش سایه شوم افراطی گری در منطقه

گسترش سایه شوم افراطی گری در منطقه