مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 10:112015-10-13فرهنگي

دی کاپریو رسوایی گروه خودروسازی فولکس واگن را فیلم می کند


لئوناردو دی کاپریو با همکاری کمپانی پارامونت در صدد ساخت فیلمی با موضوع رسوایی گروه خودروسازی فولکس واگن در آمریکا هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی فارس، کمپانی هالیوودی پارامونت قرار است به تهیه کنندگی لئوناردو دی کاپریو فیلم جدیدی براساس رسوایی اخیر گروه خودرو سازی فولکس واگن در آمریکا بسیازد.

این گروه خودرو سازی که مرکز آن در آلمان است، چند هفته پیش به خطایش مبنی بر تحریف و تغییر نتایج آزمایشات آلایندگی لازم جهت گذر از الزامات سازمان حمایت از محیط زیست آمریکا اعتراف کرد.

 شرکت فولکس واگن اعتراف کرده است که در بیش از یازده میلیون خودروی دیزل تولید خود یک قطعه کار گذاشته شده است که قطعه مزبور نتایج آزمایش آلایندگی را تغییر داده تا از این طریق تضمین نماید که خودروهای مذکور از مانع قوانین سازمان حمایت از محیط زیست آمریکا به راحتی عبور می کنند.

در جریان این اتفاق، مارتین وینترکورن ، مدیرعامل این شرکت استعفاء داد و 11 میلیون اتومبیل این شرکت نیز در سطح جهان جمع آوری شد.

دی کاپریو ، بازیگر و تهیه کننده هالیوود که طی سال های اخیرا دست به اقدامات محیط زیست دوستانه زیادی زده است، این بار نیز با هدف حمایت از محیط زیست، تهیه کنندگی پروژه سینمایی کمپانی پارامونت را به عهده خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دی کاپریو رسوایی گروه خودروسازی فولکس واگن را فیلم می کند

دی کاپریو رسوایی گروه خودروسازی فولکس واگن را فیلم می کند