مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 10:162015-10-13اقتصادي

بزرگترین مرکز جراحی دی کلینیک کشور در ساوه افتتاح شد


نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس گفت: بزرگترین مرکز جراحی دی کلینیک کشور با اعتبار 60 میلیارد ریال و در زمینی به مساحت 1000 متر مربع در ساوه افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، شهلا میرگلوبیات صبح امروز در مراسم افتتاح بزرگترین مرکز دی کلینیک کشور در ساوه اظهار داشت: یکی از اقدامات خوب این کلینیک اختصاص 20 درصد از درآمد خود به منظور درمان افراد نیازمند و بی بضاعت در حوزه درمان است.

وی افزود: این کلینک یک بازوی توانمند و قوی در حوزه بهداشت و درمان ساوه و زرندیه است هرچند برای ساخت آن زمان زیادی صرف شد ولی با همت و پشتکار مسئولان امروز به بهره برداری رسید و این نوید را برای مردم ساوه و زرندیه دارد که از خدمات عمل جراحی این دی کلینیک استفاده کنند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس تصریح کرد: خیران به عنوان بازوی توانمند در کنار دولت قرار دارند و با توجه به اینکه مدت زمان زیادی از افتتاح مجمع خیران سلامت این شهرستان نمی گذرد ولی در همایشی که در مشهد مقدس برگزار شد، این مجمع به عنوان مجمع خیران برتر کشور شناخته شد.

میرگلوبیات با اشاره به مشکلات درمانی ساوه گفت: ساوه در زمینه امکانات بیمارستانی مانند تخت، فضا و فضای آموزشی به سبب منابع مالی با محدودیت بودجه مواجه است که در این زمان با حمایت بخش خصوصی و واگذاری بسیاری از مسئولیت ها از سوی دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین مرکز جراحی دی کلینیک کشور در ساوه افتتاح شد

بزرگترین مرکز جراحی دی کلینیک کشور در ساوه افتتاح شد