مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 09:512015-10-13دانش

نامه فرهادی به رییس دیوان محاسبات برای کسب تکلیف پرونده بورسیه ها


علی رغم اصرار مسئولان وزارت علوم بر پایان یافتن ماجرای بورسیه ها، اخبار موجود حاکی از باز بودن پرونده دانشجویان بورسیه بر روی میز وزارت علوم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم"، علی رغم اصرار مسئولان وزارت علوم بر پایان یافتن ماجرای بورسیه ها، اخبار موجود حاکی از باز بودن پرونده دانشجویان بورسیه بر روی میز وزارت علوم است.

پیگیری های خبرنگار ما از دانشجویان بورسیه که همچنان در زمینه ادامه تحصیل مشکل دارند، حاکی از باز بودن این پرونده در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

براساس این گزارش صدیقی رییس سازمان امور دانشجویان اخیراً در پاسخ به مطالبات دانشجویان بورسیه ای که همچنان دچار مشکل هستند از ارائه نامه ای از سوی فرهادی وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری به رحیمی رییس دیوان محاسبات در این زمینه خبر داده است.

به گفته این دانشجویان صدیقی اعلام کرده است حدود دو هفته قبل وزیر علوم در نامه ای به رحیمی دیوان محاسبات و دادستان این دیوان درباره وضعیت بورسیه ها کسب تکلیف کرده است تا در صورتی که دیوان نسبت به پرونده های این بورسیه ها ایرادی وارد نکند امکان تحصیل این دانشجویان فراهم شود.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه فرهادی به رییس دیوان محاسبات برای کسب تکلیف پرونده بورسیه ها

نامه فرهادی به رییس دیوان محاسبات برای کسب تکلیف پرونده بورسیه ها