مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 09:362015-10-13فرهنگي

مسایل و مشکلات شبکه نمایش خانگی


شبکه نمایش خانگی محلی برای عرضه فیلم ها، سریال ها، مسابقات و برنامه های ترکیبی است که می تواند فرصت خوبی برای عرضه محصولات هنری به مردم باشد ولی در ایران از این فرصت به خوبی استفاده نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رسانه های خبرگزاری تسنیم"،در حال حاضر در کشورهای صاحب صنعت سریال و فیلمسازی نقش شبکه نمایش خانگی هم در مواجهه با مخاطب و هم در مساله اقتصادی بسیار مهم است و بسیاری از مردم در انتظار تولید و عرضه آثار جدید به ویژه سریال های مطرح در این شبکه هستند و این امر تا جایی پیش رفته که حتی در فاصله کیلومترها دورتر نیز مردم کشورهای مختلف آثاری را خریداری و تماشا می کنند.

هرچند در ایران نیز سال ها از آغاز به کار شبکه نمایش خانگی می گذرد، اما این رسانه همچنان در مرحله آزمون و خطا قرار دارد و هنوز نتوانسته مخاطب ثابت برای خود به دست آورد.

کیفیت پایین آثار در زمینه ساخت، محتوای بدون جذابیت برای مخاطب و توقف در عرضه برخی از محصولات از جمله دلایلی است که سبب شده مخاطب به آثار تولید شده در شبکه نمایش خانگی کمتر اعتماد کند.

جایگاه مهم شبکه نمایش خانگی در جهان و ایران و همچنین لزوم بازنگری در سیاست ها و برنامه ریزی ها در این حوزه در کشورمان سبب شد در گزارشی به این موضوع بپردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسایل و مشکلات شبکه نمایش خانگی

مسایل و مشکلات شبکه نمایش خانگی