مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 09:312015-10-13فناوري

در محاسبات قبوض موبایل اشتباه می شود؟


گلایه از رقم قبض های موبایل یا به پایان رسیدن زودهنگام شارژ سیم کارتهای اعتباری و اعتبار بسته های اینترنتی موضوعی است که در برهه های زمانی مختلف از سوی مشترکان متعدد مطرح شده و این سوال را ایجاد می کند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رسانه های خبرگزاری تسنیم"، گاهی پیش آمده که اپراتوری در مقطعی از زمان دچار مشکلات فنی شده و بر این اساس در محاسبه رقم قبض های کاربران اشتباهاتی رخ داده یا از شارژ آنها به اشتباه رقمی کسر شده است.

حتی همین چند ماه پیش هم این اتفاق درباره یکی از اپراتورها رخ داد که پس از بروز این مشکل سازمان تنظیم مقررات ارتباطات با اعلام این موضوع و تعیین مهلت اپراتور مربوطه را مکلف به هزینه های اضافه دریافت شده مکلف کرد.

اما به غیر از مواردی از این دست که مشکل به صورت کلی رخ داده و رسانه ای می شود همچنان در موارد مختلف مشترکانی هستند که نسبت به رقمی که بابت دریافت خدمت از آنها کسر می شود گلایه هایی داشته و انتقاداتی در این زمینه مطرح می کنند.

پیش از این معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرده بود: اگر اپراتوری در تعرفه های خود فراتر از آنچه اعلام کرده عمل کند ملزم است حتما مابه التفاوت این رقم را به مشترکان خود بازگرداند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در محاسبات قبوض موبایل اشتباه می شود؟

در محاسبات قبوض موبایل اشتباه می شود؟