مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 22:162015-10-10سياسي

بنده از ابتدا درخواست کردم که روش بررسی برجام در کمیسیون مشخص شود


بنده از ابتدا درخواست کردم که روش بررسی برجام در کمیسیون مشخص شود.

- .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم" حسین پزشکیان نماینده مجلس در برنامه تلویزیونی متن و حاشیه درباره روند بررسی برجام در کمیسیون ویژه برجام اظهار داشت: تصور من این بود که با تشکیل یک کمیسیون از افراد صاحب فرایند های مختلف درباره مسائل اجتماعی می توانیم با اتخاذ یک تصمیم علمی به نتایج کارشناسی برسیم که متاسفانه روند آن طور که باید پیش رود، پیش نرفت در نتیجه اختلاف نظر و دیدگاه پیش آمد و نتیجه چنان شد که می بینید.

وی افزود: به نظر من نتیجه و گزارش کمیسیون برجام یک سویه و با نگاه خاصی طرح شد و آن چیزی که قرار بود بی طرفانه قضاوت شود و کارشناسی باشد تا به صحن علنی مجلس ارائه شود از نتیجه آن خارج نشد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: امیدوار بودیم مسیر انتخاب شده برای بررسی برجام در مجلس متداو ل تر باشد و موافق بودیم از گروه های مختلفی در کمیسیون برجام حضور داشته باشند چون تصور می کردیم بتوانیم برجام را به طور کارشناسی در پارلمان بررسی کنیم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

پزشکیان افزود: بنده از ابتدا درخواست کردم روش بررسی برجام در کمیسیون مشخص شود، اگر بدون توجه به این مسائل بر اساس روش علمی برجام را بررسی می کردیم، دیدگاه های خاصی دیگری مطرح نمی شد، کار عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنده از ابتدا درخواست کردم که روش بررسی برجام در کمیسیون مشخص شود

بنده از ابتدا درخواست کردم که روش بررسی برجام در کمیسیون مشخص شود