مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 22:162015-10-10بين الملل

امام جمعه بیروت: عربستان به دنبال اطاعت از اسراییل است/فاجعه منا اتفاقی نبود


امام جمعه بیروت با بیان اینکه اسراییل نزد آل سعود مهم تر از اسلام است، گفت: عربستان به احکام اسلامی هیچ بهایی نمی دهد و فقط در پی اطاعت از اسراییل است.

- شیخ شریف الضاهر از علمای اهل سنت لبنان و امام جمعه بیروت در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: فاجعه منا اتفاقی نبود بلکه جنایتی بود که عمدا توسط آل سعود انجام شد.

وی افزود: عربستان شاهد نفوذ قوی ایران در بین حجاج اهل سنت شد بنا بر این خواست با ارتکاب این جنایت زهرچشمی از همه مسلمانان به ویژه حجاج ایرانی بگیرد.

شیخ شریف الضاهر تاکید کرد: جنایتی با این ابعاد و به این وحشتناکی محال است به طور اتفاقی و در پی سهل انگاری رخ داده باشد بنا بر این عملکرد همیشگی آل سعود در زمینه دشمنی با ایران و پیروی از اسراییل ثابت می کند که فاجعه منا کاملا عمدی بود.

وی با بیان اینکه اسراییل نزد آل سعود مهم تر از اسلام است خاطرنشان کرد: عربستان به احکام اسلامی هیچ بهایی نمی دهد و فقط در پی اطاعت از اسراییل است.

امام جمعه بیروت با اشاره به وجود دودستگی بین علمای الازهر گفت: متاسفانه بین علمای الازهر مصر دو دستگی وجود دارد و برخی متمایل به انقلاب ایران و مقاومت اسلامی هستند و برخی طرفدار سلفی گری و وهابیت بوده و به همین دلیل است که الازهر نتوانست در برابر فاجعه منا موضع گیری محکمی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بیروت: عربستان به دنبال اطاعت از اسراییل است/فاجعه منا اتفاقی نبود

امام جمعه بیروت: عربستان به دنبال اطاعت از اسراییل است/فاجعه منا اتفاقی نبود