مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 21:312015-10-10فرهنگي

کارگردان قمی: هنرمندان قمی در صورت حمایت در عرصه های مختلف خوش می درخشند


امیدواریم اداره کل ارشاد در تعامل با استانداری نسبت به برطرف کردن مشکلات پیش روی هنرمندان اهتمام بیشتری داشته باشد تا هنر قم بیش از پیش بتواند در عرصه های گوناگون موفق عمل کند.

- سعید نجاتی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به نشست صمیمی که از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای هنرمندان در تالار ونوس با حضور استاندار قم برگزار شد، اظهار کرد: این برنامه به منظور آشنایی بهتر هنرمندان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و استاندار قم برگزار شد که نوید بخش آینده ای روشن در عرصه هنر قم است.

وی فضای حاکم در این مراسم را بسیار صمیمی ذکر کرد و گفت: پیشکسوتان هر یک از انجمن های هنری از مشکلاتی که در عرصه هنر وجود دارد سخن گفتند و حضور استاندار برای نخستین بار در جمع صمیمی هنرمندان نشان داد هنر برای شخص استاندار در کنار دیگر مسائل و دغدغه های کاری دارای اهمیت خاصی است.

این فیلم ساز قمی با اشاره به ابتکار مجموعه مدیریتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برای برگزاری چنین نشستی عنوان کرد: این اقدام ارزشمند به همت معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم صورت گرفت که نشان داد بهره بردن از کسانی که در عرصه هنر دستی بر آتش دارند در مجموعه مدیریتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم می تواند وع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگردان قمی: هنرمندان قمی در صورت حمایت در عرصه های مختلف خوش می درخشند

کارگردان قمی: هنرمندان قمی در صورت حمایت در عرصه های مختلف خوش می درخشند