مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 19:052015-10-10سياسي

طرح یک فوریتی اجرای برجام معطوف به نظرات رهبری است


عضو فراکسیون اصولگرایان درباره طرح یک ماده ای اجرای برجام گفت: این طرح با لحاظ نکات گزارش کمیسیون برجام تدوین شده و صددرصد معطوف به نظرات مقام معظم رهبری بوده چراکه مجلس خود را ملزم می داند منویات رهبری را در نظر گرفته و رعایت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ مؤید حسینی صدر درباره نسبت میان گزارش کمیسیون ویژه برجام با طرح یک فوریتی اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام که فردا یکشنبه قرار است در صحن علنی مجلس طرح شود، گفت: از آنجا که کمیسیون برجام کمیسیون کارشناسی بود، خیلی خوب شد که نمایندگان مخالف برجام در آن حضوری پررنگ داشتند.

وی با اشاره به موضع گیری های آشکار مخالفان درباره برجام اظهار داشت: البته هر دو گروه موافقان و مخالفان برجام در کمیسیون ویژه، نمایندگان دلسوز و متعهد هستند و این کمیسیون پس از مطالعه، نظرات خود را در قالب گزارش ارائه داد، اما ما باید برای سایر نمایندگان نیز حق قائل باشیم.

حسینی صدر به انتشار گزارش کمیسیون ویژه بررسی برجام اشاره کرد و گفت: از الان به بعد دیگر کار کمیسیون برجام به اتمام رسیده و وجود آن دیگر معنا ندارد چراکه کار ویژه آن تدوین گزارش درباره برجام بود.

وی ادامه داد: از اینجا به بعد دیگر به عهده نمایندگان مجلس است تا تصمیم بگیرند چه مقدار از تحلیل ها و ارزیابی های کمیسیون ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح یک فوریتی اجرای برجام معطوف به نظرات رهبری است

طرح یک فوریتی اجرای برجام معطوف به نظرات رهبری است