مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 19:012015-10-10سياسي

در آستانه ماه محرم آیین طشت گذاری در امامزاده های اردبیل برگزار شد


در آستانه ماه محرم و به همت اوقاف و امور خیریه استان اردبیل آیین مذهبی، سنتی طشت گذاری در امامزاده های استان اردبیل برگزار شد.

- " از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز در امامزاده سید صدرالدین اردبیل برگزار شد، با حضور عزاداران حسینی و هیئت های مذهبی و دستجات عزاداری حسینی آیین باشکوه طشت گذاری در امامزاده سید صدرالدین اردبیل برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در این مراسم معنوی که با شور و اشتیاق محبان اهل بیت و دلدادگان مکتب حسینی به انجام رسید، در سخنانی اظهار کرد: اگر امروز جامعه بشری تشنه معارف اهل بیت به ویژه مکتب امام حسین (ع) است از آن جهت است که اندیشه های پوچ و توخالی غرب دیگر جوابگوی خواسته ها و نیازهای بشری نیست.

حجت الاسلام اکبر قیامی تصریح کرد: هر چقدر نوآوری، زیبایی اخلاق، رفتار، سلوک و شایستگی های انسانی و اسلامی را جستجو کنیم همه در راه قرآن کریم و سیره پاک اهل بیت عصمت و طهارت مشاهده می شود و این می تواند نقطه سعادت بخش جامعه بشری، دینی، ارزشی و اعتقادی باشد.

وی با بیان اینکه امروز جامعه اسلامی بیش از هر زمان دیگر به ارزش ها و آرمان های مکتب الهی و مقدس اسلامی نیاز دارد تا از پستی ها و رذیلت های مادی و دنیوی خلاصی پیدا کرده و به سمت رستگاری حرکت کند، گفت: دنیا امروز تشنه معارف اسلام و اهل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در آستانه ماه محرم آیین طشت گذاری در امامزاده های اردبیل برگزار شد

در آستانه ماه محرم آیین طشت گذاری در امامزاده های اردبیل برگزار شد